Дрифт в Україні: Інтерв’ю з Нікітою та Віталієм Лук’яновими

19 April 2016

Ми продовжуємо серію інтерв’ю з найкращими пілотами нашої країни. Нещодавно ми поспілкувалися з родиною гонщиків – батьком та сином. Це суддя і пілот Віталій та дріфтер Нікіта Лук’янови.

 

Нікіта, який настрій на майбутній сезон Drift Championship of Ukraine 2016? На якому автомобілі ти будеш приймати участь в змаганнях?

Настрій абсолютно позитивний, бойовий! Автомобіль той самий, що був в минулому році: Nissan SX200. Цікаво те, що машина простояла майже всю зиму в гаражі, тільки декілька разів виїжджали прогріти і цього виявилося достатньо, щоб автомобіль був в повному порядку, готовий до змагань.

 

В соціальних мережах з'явились яскраві фото вашого дріфтового авто в потоці міського руху? Розкажи про це.

Це ми виїжджали для зйомок програми «First Gear», де мене запросили прийняти участь в якості спеціаліста з дріфту! Цікава передача про всі новини автомобільного світу. Зйомки вже пройдуть на цих вихідних, тож цей матеріал можна скоро побачити на «Каналі 24».

Хто допомагає тобі, чи є своя команда?

Моя команда складається з двох людей, це мій батько та моя дівчина, вони завжди підтримують мене. Також велику підтримку мені надають мої спонсори! Це «Star Burger» та «Авторадіо».

 

З ким буде цікаво поборотись на Drift Championship of Ukraine?

З Чепою, та його, нажаль, не буде на цих змаганнях. Наскільки я розумію, я буду єдиним киянином серед більшості одеситів. Тож буду воювати з Олександром Гринчуком, Дмитром Іллюком. Спробую вибороти і собі місце на подіумі.

 

Яку ціль ставиш перед собою?

Напевно, основною метою є виїхати на трек, пройти всі етапи з цілим автомобілем та показати гарний результат. Ці пункти для всіх пілотів найголовніші для проїзду в будь-якому сезоні.

Наостанок, на якій трасі цікаво покататись?

Для мене «Чайка» – фаворит в наших чемпіонатах. Небезпечна площадка завжди приносить багато адреналіну. Їдеш на грані – зліва та справа бетонні блоки та залізні відбійники. А також я люблю Одесу, дуже гарна траса, швидкісна, з хорошим покриттям. До того ж літом в Одесі чудова погода!

 

Віталій, ви разом з сином склали міцний дріфтовий дует. Розкажіть про себе?

Ви знаєте я – суддя, і раніше судив на таких заходах. Займався цим аж поки син не почав дріфтувати. Але в нас були деякі домовленості з іншими суддями. Як ви знаєте в дріфті три судді, і якщо двоє з них сказали ні, то це точно вже ні. А моя позиція мала бути завжди – ні. Але ж я бачив, що моя дитина старається, працює, а я маю сказати – ні, і долю моєї дитини вирішують два інших судді. Це було неправильним по відношенню до сина, тому я відмовився від суддівства в змаганнях, де приймає участь Нікіта.

 

Нікіта – перспективний пілот, на нього покладаються великі надії.

Ви, знаєте, так. Але поки все зводиться до того, що не вистачає елементарно коштів, а для цього автоспорту потрібно, як мінімум, дуже багато гуми.

 

Які у вас плани на найближчий час?

Плани в нас достатньо скромні. Цікаво проїхати Drift Championship of Ukraine 2016. Було б гарно виїхати хоча б до Білорусії, але підрахували, що на один етап потрібно близько 1000 євро. Якби хтось проспонсорував, ми б поїхали.

Проте я задоволений, в минулому році на фіналі Чемпіонату України Нікіта посів друге місце. Також приємно, що його доволі часто запрошують дріфтувати на міських заходах. В минулому році ми проводили івент на Хрещатику в День Незалежності України. Нікіту та глядачів відділяв лише невисокий алюмінієвий паркан, тоді як на Чемпіонаті стоять бетонні блоки та залізні відбійники. Я думаю, що це багато про що свідчить, йому довіряють.

 

На вашу думку, з ким буде мірятись кутом на Чемпіонаті Нікіта?

Дуже сильні в дріфтингу на сьогодні Дмитро Іллюк, Чепа. А між Лісічонком та Нікітою ще з 2011 року зав'язалася спортивна боротьба. Також в цих змаганнях прийме участь сильний пілот, з доволі агресивною манерою водіння, Віталій Лютий. В них з Нікітою в Харкові в 2013 році стався невеликий прецедент. У Дока була можливість порівнятися або вдарити, він вдарив машину Нікіти. Занадто агресивний стиль водіння. Та все ж таки це досвід. Головне не вестись на це. А взагалі, хотілось би бачити більше професійних пілотів, оскільки професійному пілоту складно їхати за «слабкою» машиною. Від цього техніка летить.

 

А що потрібно, на вашу думку, щоб в Україні дріфт став таким, як в Європі, Азії, Америці?

Гроші. Спонсори, які б хотіли вкладати в цей вид спорту. Я вважаю що дріфт – це другий по значимості вид авто спорту після «Формули 1». Я сам в минулому раліст, знаю і кільцеві гонки, проте дріфт завжди тримає тебе в напрузі, ти бачиш перед собою все від початку до кінця. Дріфт – це стихія, в якій велике місце відводиться несподіванці. Вона все і вирішує. Тому цей вид спорту і цікавий. Не дивлячись на всі складності, дріфт все ж таки добре розвивається, людей приходить на змагання багато. Але, нажаль, його мало підтримують.

 

1 квітня стартував продаж квитків на перший етап Чемпіонату України з дріфтінгу (DCU) 2016, який пройде 4-5 червня у Львові (#driftukraineLVIV2016). Придбати квиток ти можешь на сайті driftukraine.com.

Слідкуй за свіжими новинами за хештегами#driftukraine та #VFDD, і підписуйся на офіційні сторінки Чемпіонату в Facebook, VKontakte і Instagram!

facebook.com/drift.champ.ukraine

vk.com/driftukraine2016

instagram.com/driftukraine

 

Читайте также:

Три місяці залишається до першого етапу Чемпіонату України з дріфтингу 2016

Гоночная команда Rebellion Racing выбрала компанию Dunlop в качестве поставщика шин для соревнований FIA World Endurance Championship. Dunlop была выбрана после проведения интенсивных испытаний

Первые официальные соревнования по зимнему дрифту: старт положен

Подарочный сертификат АТЛ 250 грн

Есть в наличии

250.00 грн

Подарочный сертификат АТЛ 500 грн

Есть в наличии

500.00 грн

Подарочный сертификат АТЛ 1000 грн

Есть в наличии

1000.00 грн

В сравнении:

Стальные диски - 3 товара

Стеклоочистители - 1 товар