ШРУС на Honda Civic (Хонда Цивік)
ШРУС на Honda Civic – це запчастина, яку необхідно підібрати відповідно до технічних параметрів автомобіля для реалізації системи безпеки підвіски та приводу. Ця деталь є набором компонентів (шарнірів рівних кутів), які у поєднанні сприяють передачі крутного моменту. Запчастина на авто Honda виготовляється у суворій відповідності до модифікації, проте перш ніж вибирати виріб та виробника (наприклад Febest), необхідно уточнити такі параметри: сумісність гранати з технічними параметрами, тип установки (зовнішній або зовнішній), а також іншу інформацію. Інтернет магазин АТЛ Україна пропонує зручний пошук товарів з каталогу в наявності за доступний бюджет.
Принцип дії та несправності ШРУСу на Хонду Цивік
Надійний ШРУС Civic встановлюється між приводним валом і трансмісією. Основним принципом дії та завданням є надання зусиль на передачу моменту обертання від коробки на основні колеса. Оригінальний ШРУС Хонда Цивік виготовляється із застосуванням заводського обладнання, і включає шарніри, металевий корпус сферичної форми, а також сепаратор та пильник. Що стосується несправностей, слід виділити такі особливості:
- Поломка у вигляді виходу з ладу пильовиків. Елемент виготовляється з гуми, тому піддається дії.
- Несправності корпусу або механічні пошкодження.
- Природний знос.
- Інші зовнішні причини.
Як вибрати ШРУС на Цивік: переваги АТЛ Україна
Для того, щоб самостійно підібрати виріб, необхідно звернути увагу на ціну ШРУСа Хонда Цивік та виробника. При необхідності співробітники компанії допоможуть прийняти правильне рішення щодо покупки в режимі онлайн.
Модифікації автомобілів, до яких підходить ШРУС
Автозапчастина повинна мати сумісність з конкретною модифікацією описуваного транспортного засобу. У зв'язку з цим перед замовленням в інтернет магазині АТЛ Україна рекомендується звернути увагу на таблицю відповідності, що допоможе прийняти правильне рішення. Слід зазначити, що вказана таблиця має демонстраційний характер, і може містити не всі специфікації. ШРУС Хонда цивік купити рекомендується для наступних популярних модифікацій:
EC, ED, EE, EF, 4 | ED, EF, EJ, 4 | EE, 2 EG, 5 EG, EH, 5 | Б7, B7 | EJ, 5 EM2, 7 ES, 7 |
1.2 (56 к. с.) 1.3 16 V KAT (75 к. с.) 1.5 i 16V (71 к. с.) 1.5 i 16V (90 к. с.) 1.5 i 16V (94 к. с.) 1.5 i 16V (98 к. с.) 1.6 i 16V (109 к. с.) | 1.2 (56 к. с.) 1.5 i 16V (90 к. с.) 1.5 i 16V (94 к. с.) 1.5 i 16V (98 к. с.) 1.6 16V 4x4 (107 к. с.) 1.6 4x4 (150 к. с.) 1.6 i 16V (109 к. с.) | 1.3 (86 к. с.) 1.4 i 16V (90 к. с.) 1.5 i 16V (94 к. с.) 1.3 16V (75 к. с.) 1.5 (103 к. с.) 1.5 (71 к. с.) 1.3 (75 к. с.) 1.5 (101 к. с.) 1.5 (120 к. с.) 1.5 (83 к. с.) 1.5 (90 к. с.) | 1.5 (103 к. с.) 1.5 (94 к. с.) 1.5 i LSi (101 к. с.) 1.6 i Vtec (125 к. с.) 1.6 i Vtec (160 к. с.) | 1.6 i (110 к. с.) 1.7 (117 к. с.) 1.7 (129 к. с.) 1.7 i (120 к. с.) 1.7 i VTEC (125 к. с.) 1.2 (79 к. с.) 1.3 Hybrid (94 к. с.) 1.3 IMA (83 к. с.) 1.4 (90 к. с.) 1.5 (112 к. с.) 1.6 (110 к. с.) |