Часто задавані питання
1. Куди можна звернутися, щоб висловити свої пропозиції та зауваження до роботи магазину atl.ua та його співробітників?
2. Не можу до вас додзвонитися, всі лінії зайняті! Що робити?
3. Як мені зробити замовлення у неробочий час?
4. Де я можу переглянути свої попередні замовлення
5. Що таке VIN-код? Де його знайти?
6. Чи можуть ваші спеціалісти підібрати запчастини на мій автомобіль, якщо я продиктую їм за телефоном VIN-код (номер кузова)?
7. У вас можна зробити встановлення придбаних запчастин?
8. Чи можу я повернути чи обміняти товар?
9. Що мені робити, якщо куплена деталь неочікувано вийшла з ладу?
10. Що потрібно для повернення грошей?
11. У яких ситуаціях можу повернути товар?
12. У яких випадках гарантія не надається?
13. Які умови доставки по Києву?
14. Які умови доставки по Україні?
15. Варіанти оплати замовлення?
16. Чи можу я розплатитись платіжною карткою online?