Поширені запитання: інтернет-магазин ATL
UA
Категорії
Оливи і автохімія Оливи Технічні рідини Присадки Очисники та промивки Мастила Герметики та клеї Автокосметика для кузова Автокосметика для салону Автокосметика для скла і оптики Автохімія для коліс Інвентар Акумулятори Інструменти і прилади Зарядні пристрої Шини та диски Шини Диски Догляд за колесами і дисками Ремонт коліс Запчастини для ТО Фільтр Підвіска Ремінні приводи Система запалювання і електрика Система очищення стекол Автомобільні оливи Гальмівна система Підвіска та рульове Популярне Рульове управління Гідравліка гальмівної системи Гальмівні елементи Електронні компоненти Коробка передач і трансмісія Зчеплення Запчастини трансмісії Електрика і освітлення Електрика Автолампи Система запалювання / розжарювання Охолодження та опалення Система охолодження Система кондиціювання Система опалення Двигун і система вихлопу Деталі двигуна Фільтри Вихлопна система Паливна система і управління двигуном Турбіни Ремені, ланцюги та натягувачі Електроніка Акустичні системи Екрани та монітори Паркувальні системи Кліматична техніка Електроприлади та датчики Пуско-зарядне обладнання Відеореєстратори Антени для авто Елементи живлення / Електроживлення Охоронні системи Аудіо Фото і відео Автоаксесуари та приладдя Тех.допомога Аксесуари для кузова Автобагажники Товари для водія Аксесуари в салон Інструменти і обладнання Ключі Ручний інструмент Тягово-підйомні механізми Електроінструменти Пневмоінструмент Витратні матеріали Вимірювальні інструменти Мийки високого тиску і аксесуари Вуличні інструменти та обладнання Зберігання інструменту Спецодяг та захисні засоби Автотуризм Полювання та рибальство Мангали / Барбекю / Гриль Товари військового призначення Електротранспорт Дитячі товари Дитячі автокрісла і коляски Товари для новонароджених Дитячий транспорт Дитячі іграшки Дитячі меблі Шкільне приладдя Аксесуари для дітей

Часто задавані питання

1. Куди можна звернутися, щоб висловити свої пропозиції та зауваження до роботи магазину atl.ua та його співробітників?

У разі несвоєчасної доставки замовлення, необумовленого тривалого обслуговування або виникла інша неприємна ситуація – Ви можете зв'язатися з нами за телефонами (044) 458-78-78 або (063) 458-78-78 з 09:00 до 20:00 у робітники або напишіть нам, коли вам зручно, на [email protected].

Кожен Ваш відгук дуже важливий для нас, адже ми щодня працюємо над покращенням обслуговування наших клієнтів.

Ми завжди відкриті для пропозицій та зауважень щодо покращення обслуговування наших клієнтів, адже кожен клієнт важливий для нас!

2. Не можу до вас додзвонитися, всі лінії зайняті! Що робити?

Ми обов'язково передзвонимо Вам протягом півгодини, тому що кожен Ваш дзвінок фіксується.
Також Ви можете оформити замовлення через годину або залишити заявку і ми зателефонуємо Вам, для його погодження.

Навіть якщо ви не додзвонилися – не переживайте, ми зафіксували ваш номер телефону та обов'язково передзвонимо вам протягом півгодини. Також ви можете оформити замовлення через сайт і ми зателефонуємо вам для його погодження.

3. Як мені зробити замовлення у неробочий час?

Оформіть замовлення на сайті через корзину. У разі вечірнього або нічного замовлення, він буде оброблений наступного ранку з 8-00 до 10-00. З Вами обов'язково зв'яжеться наш менеджер для підтвердження актуальності замовлення.

4. Де я можу переглянути свої попередні замовлення

У зберігається вся історія ваших замовлень на сайті.

5. Що таке VIN-код? Де його знайти?

VIN-код вашого автомобіля вказаний у техпаспорті. Навіть якщо ви власник авто з іноземною реєстрацією, у його техпаспорті також вказано VIN-код.

Окрім техпаспорта, у більшості сучасних автомобілів VIN-код нанесений у таких місцях:

  • на лівій верхній частині панелі приладів внизу під лобовим склом (видно тільки зовні автомобіля);
  • поряд з сидінням водія в самому низу арки (щоб побачити його, відкрийте водійські двері);
  • під кріслом пасажира (відсунути сидіння та відігніть килимок);
  • під капотом. VIN-код вибитий на спеціальній маркувальній табличці, закріпленій у зручному для огляду місці за допомогою заклепок або гвинтів.
6. Чи можуть ваші спеціалісти підібрати запчастини на мій автомобіль, якщо я продиктую їм за телефоном VIN-код (номер кузова)?

Так звичайно.
А також Ви можете ввести VIN-код у пошуковому рядку на сайті та бути впевненим, що ви підберете тільки ті запчастини, які підходять Вашому авто.

7. У вас можна зробити встановлення придбаних запчастин?

Так звичайно. Зі списком автосервісів по країні, де можна зробити установку придбаних запчастин, Ви можете ознайомитися тут.

8. Чи можу я повернути чи обміняти товар?

Так. Детальніше Ви можете дізнатись у розділі «Обмін-повернення»

9. Що мені робити, якщо куплена деталь неочікувано вийшла з ладу?

В atl.ua передбачено гарантійне повернення товару. Детальніше Ви можете дізнатися у розділі «Гарантія та повернення»

10. Що потрібно для повернення грошей?

Для повернення коштів за товар належної якості необхідно надати:

  • паспорт або посвідчення водія;
  • номер картки, ІПН, IBAN і ПІБ власника картки для повернення коштів на картку.

Якщо ви оплачували замовлення платіжною карткою, повернення коштів здійснюється на картку, з якою ви робили оплату товару.

11. У яких ситуаціях можу повернути товар?

Ви можете повернути новий товар без слідів експлуатації протягом 14 днів після покупки.

Зверніть увагу: не всі категорії товарів підлягають поверненню згідно із законом «Про захист прав споживачів».

Можна повернути товар, якщо:

  • при огляді нового товару вам не підійшов колір чи розмір;
  • товар не такий, як ви очікували;
  • товар не відповідає опису чи фото;
  • товар неналежної якості.

Важливо! Товар не повинен втратити товарний вигляд. Повинна зберігатись упаковка, товарний чек (або видаткова накладна), гарантійний талон.

12. У яких випадках гарантія не надається?

Гарантія не надається, якщо:

  • порушена безпека гарантійних пломб;
  • є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
  • серійний чи IMEI-номер, що знаходиться у пам'яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або порушення правил експлуатації.
13. Які умови доставки по Києву?

Кур'єра Атл доставляють замовлення по Києву з 09-00 до 18-00. Вартість кур'єрської доставки залежить від суми замовлення: при сумі замовлення до 3000 грн. – 100 грн., якщо сума замовлення 3000 грн. і більше – безкоштовно. Контактні номери диспетчера нашої кур'єрської служби: (063) 458-78-78, (044) 458-78-78

Також Ви можете скористатися послугою “Термінова доставка по Києву”.
Ця доставка виконується протягом години до будь-якої точки Києва. Вартість такої доставки 100 грн незалежно від вартості замовлених товарів, крім шин, дисків та товарів вагою понад 20 кілограм.

14. Які умови доставки по Україні?

Доставка замовлень по Україні здійснюється кур'єрською службою «Meest», «Нова Пошта», «Делівері» та «УкрПошта». Докладніше дивіться у розділі «Доставка»

15. Варіанти оплати замовлення?

Ви можете здійснити оплату як готівкою, так і безготівковим розрахунком.

У пункті обслуговування клієнтів компанії atl.ua, при доставці кур'єром по м. Києву, у відділенні кур'єрської компанії (при доставці по Україні) можна сплатити готівкою.

Оплату за безготівковим розрахунком можна здійснити на рахунок компанії atl.ua за реквізитами, зазначеними в розділі «Про нас».

Ви можете зробити передоплату вашого замовлення онлайн на сайті за допомогою платіжної картки будь-якого українського банку або готівкою у терміналі самообслуговування ПриватБанку.

16. Чи можу я розплатитись платіжною карткою online?

Так звичайно. При оформленні замовлення на сайті ви можете розрахуватись платіжною карткою VISA або MasterCard. Забираючи замовлення самовивозом, ви також можете розплатитись карткою через касовий термінал або у відділеннях кур'єрських служб.