Обслуговування гальмівної системи – це регулярна діагностика, профілактика, реставрація або заміна гальмівних колодок.
В більшості автомобілів встановлені дискові гальма. Коли ви натискаєте на гальмівну педаль, термостійкі колодки затискають ротор, викликаючи уповільнення коліс, а потім і їхню зупинку. Тому роль колодок дуже важлива – без них ви не зможете зупинити машину.
Як часто потрібно міняти гальмівні колодки?
З часом колодки зношуються – при гальмуванні вони зазнають величезного тиску і опору, і навіть впливу високих температур. Довго функціонувати за таких умов неспроможний жоден матеріал. Автомеханіки «АТЛ» рекомендують робити заміну колодок кожні 10 тисяч кілометрів пробігу. При цьому остаточне рішення щодо необхідності заміни слід приймати, виходячи з таких факторів:
- товщина стирання;
- наявність механічних пошкоджень – тріщин, сколів;
- збільшення довжини гальмівного шляху;
- поява шумів при гальмуванні.
На термін експлуатації колодок впливає матеріал, з якого вони виготовлені, а також стиль їзди, якість доріг та особливості клімату, де експлуатується автомобіль. Збільшити термін служби допоможе профілактика гальмівних колодок та дбайливий стиль водіння. Також продовжити експлуатацію допоможе заміна накладок гальмівних колодок.
Установка передніх та задніх гальмівних колодок
Передні та задні колодки змінюються по-різному. При заміні передніх колодок алгоритм дій наступний: авто необхідно поставити на рівну поверхню та зафіксувати колеса упорами, зняти кришку циліндра гальмівної рідини – тоді буде простіше переміщати робочий циліндр.
За допомогою домкрата знімається колесо, послаблюється кріплення супорта, щоб отримати доступ до гальмівних колодок, а після цього знімаються старі та встановлюються нові колодки. Перед монтажем вдавлюється поршень робочого циліндра до упору, оскільки нові колодки товстіші і їм потрібно більше місця. Після цього здійснюється перевірка роботи гальмівної системи.
При дисковій системі задніх гальм заміна гальмівних колодок проводиться аналогічним чином. Але якщо гальма барабанні, деякі дії будуть іншими. На барабанних гальмах необхідно виконати такі операції:
- зняття кріплень та демонтаж барабана;
- звільнення тяги ручного гальма, демонтаж колодки;
- збирання нових колодок зі пружинами;
- встановлення комплекту колодок всередину гальмівного механізму;
- складання гальмівної системи.
Заміна гальмівних колодок на автосервісі «АТЛ»
Ремонт та обслуговування гальмівної системи та накладок гальмівних колодок вкрай важливі. Самостійні маніпуляції можуть призвести до серйозних проблем, а тому найкраще довірити роботу професійним механікам автосервісу «АТЛ».
Дослідні механіки швидко і недорого зроблять діагностику, а при необхідності – заміну гальмівних колодок. Вартість профілактики по одній осі становить 200 грн, а відновлення та заміни – 270 грн. Ми гарантуємо якість робіт та надійність гальмівної системи автомобіля!