УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
Гарантійний термін експлуатації техніки Керхер – 12 місяців.
Залежно від моделі садового шланга PrimoFlex® гарантійний період становить від 12 до 18 років:
PrimoFlex®: 12 років, PrimoFlex® Plus: 15 років, PrimoFlex® Premium: 18 років.
Під час реєстрації апарата на сайті www.karcher.ua покупець отримує сертифікат, що дає право на додатковий термін гарантійного обслуговування.
Транснаціональні гарантійні зобов'язання виробника Kärcher GmbH діють виключно на території країн ЄС. За межами ЄС діють національні законодавчі норми кожної окремо взятої країни-імпортера.Гарантійні умови ТОВ «Керхер» поширюються виключно на вироби, імпортовані на територію України компанією ТОВ «Керхер» (ч.13 ст.8 ЗУ Про захист прав споживачів).
Гарантійні зобов'язання щодо виробів, імпортованих на територію України третіми особами, несе відповідний імпортер чи продавець.
Вироби, імпортовані на територію України третіми особами, можуть бути віднесені до гарантійних зобов'язань ТОВ «Керхер» тільки за умови наявності транснаціонального договору на гарантійне обслуговування між ТОВ «Керхер» та постачальником із відповідної країни-експортера.
Покупець має право на гарантійний ремонт виробу протягом гарантійного терміну, якщо він вийшов з ладу через дефект виготовлення.
Покупець має право на гарантійний ремонт виробу за умови наявності у нього таких документів:
- платіжний документ, що засвідчує факт покупки виробу;
- заповненого гарантійного талона, скріпленого печаткою торгуючої організації на ньому та на його відрізних корінцях та підписом покупця, що засвідчує його згоду з гарантійними умовами ТОВ «Керхер».
Гарантійний термін починається з моменту передачі виробу споживачеві та становить 12 місяців, якщо інше не передбачено умовами договору (продажу, сервісного обслуговування, публічної оферти).
Продовження терміну гарантійного обслуговування
При реєстрації апарату, що має гарантійний термін 12 місяців, на сайті www.karcher.ua покупець отримує сертифікат, що дає право на додатковий термін гарантійного обслуговування.
№ | Техніка | Стандартна гарантія | Додаткова гарантія* |
1 | Побутові насоси | 1 рік | + 4 роки |
2 | Мінімийки класу К5, пилосос DS 6.000 Mediclean, DS 6 Premium | 1 рік | + 4 роки |
3 | Всі апарати побутового напрямку | 1 рік | + 1 рік |
4 | Апарати серії Classic професійного спрямування | 1 рік | + 1 рік |
5 | Пластикова дошка, парова праска** | 1 рік*** | - |
7 | Аксесуари (включаючи садові аксесуари, полив, шланги) | 1 рік*** | - |
* за умови реєстрації на сайті ** при покупці як окремий аксесуар *** без окремого гарантійного талона, за наявності чека, без права продовження гарантіїГарантійний ремонт
Гарантійний ремонт – це безкоштовний комплекс операцій з відновлення працездатності придбаного покупцем виробу протягом гарантійного терміну, якщо він вийшов з ладу через дефект виготовлення.
Покупець втрачає право на гарантійний ремонт у разі:
- Порушення умов інструкції з експлуатації (п.1,3 р.3 ст.4 ЗУ Про захист прав споживачів).
- Відсутність гарантійного талону необхідної інформації або наявність у ньому виправлень, нерозбірливих записів.
- Відсутності на виробі етикетки виробника або нерозбірливих, змінених даних на ній.
- Ушкоджень при транспортуванні, використанні, неправильному зберіганні.
- Недостатнє обслуговування з боку покупця, коли виріб має сильне зовнішнє або внутрішнє забруднення, іржу, відкладення, внутрішнє скупчення забруднюючої фракції, у тому числі тієї, що збирається в процесі збирання або міститься в робочій речовині.
- Перевантаження, використання не за призначенням, використання без фільтр-мішка у випадках, коли його застосування є обов'язковим або рекомендованим виробником, використання без фільтруючих елементів, застосування яких передбачено конструкцією, експлуатації виробу з несправними або не призначеними для цього виробу аксесуарами та витратними матеріалами, використання миючих засобів, не призначених для цього типу виробів.
- Наявність ознак втручання або конструктивних змін з боку сторонніх осіб, які не уповноважені на здійснення цих дій
- Продовження експлуатації виробу після появи ознак несправності, що спричинило тяжкі наслідки.
- Ушкоджень, спричинених згубним впливом агресивного середовища або погодних умов, таких як сніг, дощ, підвищена вологість, неприпустимо низька або висока температура.
- Неправильне підключення до систем електроживлення або водопостачання (погана якість контакту в місці підключення, нестача води, недостатній переріз шланга або електричного кабелю, неприпустима довжина електричного подовжувача, відсутність або дефект водяного фільтра, відсутність зворотного клапана там, де його установка передбачена виробником виробу , погана якість електроенергії: асиметрія, перепади напруги, відсутність або погана якість заземлення, раптові відключення електроенергії або водопостачання, перепади тиску в мережі водопостачання, гідроудар, завозеність тощо).
- Наявність сторонніх предметів, рідин, речовин усередині виробу.
- Несвоєчасного технічного обслуговування (мастило; підтяжка різьбових з'єднань; очищення або заміна фільтруючих елементів; регулювання зазорів; обслуговування акумуляторів; заміна фільтр-мішків, щіток, приводних ременів, підшипників, втулок тертя, мастильних матеріалів та технологічних рідин; .).
- Використання невідповідних матеріалів (використання палива та мастил низької якості, а також з відмінними від стандартних для даного типу виробу характеристиками).
- Нормального зносу частин виробу внаслідок тривалого використання та внаслідок процесів тертя, тиску, перегинів, розтягування або абразивної дії робочої речовини або зовнішнього середовища, які безпосередньо пов'язані з принципом дії виробу (насадки, струменеві трубки, праски, сопла, форсунки, фільтруючі елементи, подовжувальні трубки, гнучкі шланги, різьбові пробки, вугільні щітки, ущільнювачі, манжети, клапани, гумотехнічні вироби тощо). Рівномірне зношування деталей за відсутності ознак дефекту виготовлення не дає права на їх заміну за гарантією.
- Ушкоджень, спричинених стихійним лихом, пожежею, війною тощо.
Гарантія не поширюється на деталі, що зношуються (вугільні щітки, підшипники, втулки тертя, приводні ремені, кільця ущільнювачів, прокладки, клапани, ущільнювальні манжети, сальники і т.п.), аксесуари (фільтри, насадки, пістолети, гумові щітки, шланги тощо), витратні матеріали (мастила, мастила, технічні рідини тощо), за умови відсутності ознак дефекту виготовлення.
Роботи з монтажу, пуско-налагодження, очищення, планово-технічного обслуговування, а також профілактичні роботи в гарантійні зобов'язання не входять і безкоштовно не проводяться, якщо це не передбачено окремою угодою.
Гарантійне та післягарантійне обслуговування виробів здійснюється у Керхер Центрах та авторизованих сервісних центрах, перелік яких наведено у гарантійному талоні та у відповідному розділі офіційної інтернет сторінки ТОВ «Керхер» "Пошук сервісного партнера".