Гарантія: інтернет-магазин ATL
UA
Категорії
Оливи і автохімія Оливи Технічні рідини Присадки Очисники та промивки Мастила Герметики та клеї Автокосметика для кузова Автокосметика для салону Автокосметика для скла і оптики Автохімія для коліс Інвентар Акумулятори Інструменти і прилади Зарядні пристрої Шини та диски Шини Диски Догляд за колесами і дисками Ремонт коліс Запчастини для ТО Фільтр Підвіска Ремінні приводи Система запалювання і електрика Система очищення стекол Автомобільні оливи Гальмівна система Підвіска та рульове Популярне Рульове управління Гідравліка гальмівної системи Гальмівні елементи Електронні компоненти Коробка передач і трансмісія Зчеплення Запчастини трансмісії Електрика і освітлення Електрика Автолампи Система запалювання / розжарювання Охолодження та опалення Система охолодження Система кондиціювання Система опалення Двигун і система вихлопу Деталі двигуна Фільтри Вихлопна система Паливна система і управління двигуном Турбіни Ремені, ланцюги та натягувачі Електроніка Акустичні системи Екрани та монітори Паркувальні системи Кліматична техніка Електроприлади та датчики Пуско-зарядне обладнання Відеореєстратори Антени для авто Елементи живлення / Електроживлення Охоронні системи Аудіо Фото і відео Автоаксесуари та приладдя Тех.допомога Аксесуари для кузова Автобагажники Товари для водія Аксесуари в салон Інструменти і обладнання Ключі Ручний інструмент Тягово-підйомні механізми Електроінструменти Пневмоінструмент Витратні матеріали Вимірювальні інструменти Мийки високого тиску і аксесуари Вуличні інструменти та обладнання Зберігання інструменту Спецодяг та захисні засоби Автотуризм Полювання та рибальство Мангали / Барбекю / Гриль Товари військового призначення Електротранспорт Дитячі товари Дитячі автокрісла і коляски Товари для новонароджених Дитячий транспорт Дитячі іграшки Дитячі меблі Шкільне приладдя Аксесуари для дітей

Гарантія

На автомобільні запчастини, куплені в мережі «АТЛ», поширюється гарантія.

Умови гарантії:

•    Гарантійний строк відраховується з моменту покупки товару споживачем, відповідно до гарантійної таблиці Міністерства Інфраструктури України, Наказ від 28.11.2014 р. №615, зареєстрованого в Міністерстві Юстиції України від 17.12.2015 р. №1609/26386 «Про затвердження Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів» за умови встановлення на СТО АТЛ;

•    При самостійній установці гарантійний строк становить 14 днів.

 

Гарантійні зобов'язання не поширюються в наступних випадках:

•    Природний знос.

•    Товар встановлено з порушенням інструкцій по установці, в разі, якщо товар нею комплектується.

•    Товар пошкоджений внаслідок неправильної установки.

•    Товар пошкоджений внаслідок неправильної експлуатації автомобіля.

•    Товар пошкоджений внаслідок неправильного підбору запасних частин. Відповідальність за правильність підбору несе продавець. У разі, якщо покупець вибирає товар самостійно, то вся відповідальність лягає на покупця, і продавець  має право вимагати від нього розписку. У даному випадку товар поверненню не підлягає.

•    Товар передчасно зношений внаслідок повторного використання деталей для кріплення.

•    Пошкодження в результаті аварії.

 

Умови повернення дефектних товарів:

Претензії приймаються тільки при наявності:

•    Чека

•    Заповненого акта рекламації встановленого зразка

•    Правильно заповненого гарантійного талону. (Гарантійний талон не надається у разі, якщо товар ним комплектується.)

•    Документу, що посвідчує особу.

 

У разі, якщо в гарантійній таблиці гарантійний строк не вказаний, то гарантійний термін становить 6 місяців від дати продажу товару згідно Закону України «Про захист прав споживачів».

На автомобільні запчастини, куплені і встановлені в  мережі «АТЛ», гарантією є акт виконаних робіт.  Акт в обов'язковому порядку видається кожному клієнту, який обслуговувався на СТО АТЛ.



Гарантія на автомобільні запчастини, куплені в мережі «АТЛ».

 Умови гарантії:

•    Гарантійний строк відраховується з моменту покупки товару споживачем, відповідно до гарантійної таблиці Міністерства Інфраструктури України, Наказ від 28.11.2014 р. №615, зареєстрованого в Міністерстві Юстиції України від 17.12.2015 р. №1609/26386 «Про затвердження Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів» за умови встановлення на СТО АТЛ;

 

Гарантійні зобов'язання не поширюються в наступних випадках:

•    Природний знос.

•    Товар встановлено з порушенням інструкцій по установці, в разі, якщо товар нею комплектується.

•    Товар пошкоджений внаслідок неправильної установки.

•    Товар пошкоджений внаслідок неправильної експлуатації автомобіля.

•    Товар пошкоджений внаслідок неправильного підбору запасних частин. Відповідальність за правильність підбору несе продавець. У разі, якщо покупець вибирає товар самостійно, то вся відповідальність лягає на покупця, і продавець  має право вимагати від нього розписку. У даному випадку товар поверненню не підлягає.

•    Товар передчасно зношений внаслідок повторного використання деталей для кріплення.

•    Пошкодження в результаті аварії.

 

Умови повернення дефектних товарів:

Претензії приймаються тільки при наявності:

•    Чека

•    Заповненого акта рекламації встановленого зразка

•    Правильно заповненого гарантійного талона. (Гарантійний талон не надається у разі, якщо товар їм комплектується.)

•    Документа, що посвідчує особу.

 

У разі якщо в гарантійній таблиці гарантійний строк не вказаний, то гарантійний термін становить 6 місяців від дати продажу товару згідно Закону України «Про захист прав споживачів».

На автомобільні запчастини, куплені і встановлені в  мережі «АТЛ», гарантією є акт виконаних робіт.  Акт в обов'язковому порядку видається кожному клієнту, який обслуговувався на СТО АТЛ.



Комплекс гарантій ТМ "DISLA"

Головна гарантія

Компанія DISLA гарантує, що при правильній експлуатації легкосплавний автомобільний диск не змінить своїх споживчих властивостей і технічних характеристик: не зміниться зовнішній вигляд, не з'являться дефекти на колесі у вигляді тріщин, розколів, відколів металу, не станеться часткового або повного руйнування колеса.

Гарантійний термін на Продукцію складає:

  •     24 місяці від дати продажу  - на лакофарбове покриття;
  •     5 років - на метал та конструкцію колеса.

Якщо відсутні документи, що підтверджують факт продажу, гарантійний термін обчислюється від дати випуску легкосплавного автомобільного диска (місяць та рік виготовлення вказано на легкосплавному автомобільному диску).

До гарантійних випадків належать такі дефекти, що виникли в процесі експлуатації:

Лакофарбове покриття:

  •     відшарування лакофарбового покриття, здуття, тріщини;
  •     корозія;
  •     зміна кольору;

Метал та конструкція легкосплавного автомобільного диска:

  •     негерметичність обода;
  •     тріщини;
  •     відколи металу;
  •     часткове або повне руйнування колеса.


До гарантійних випадків не належать:

  •     будь-які механічні ушкодження, у тому числі, отримані в результаті  наїзду на перешкоду;
  •     пошкодження лакофарбового покриття внаслідок механічної дії;
  •     будь-яке дороблення легкосплавного автомобільного диска;
  •     експлуатації легкосплавного автомобільного диска з перевищенням максимально допустимого навантаження;
  •     установки легкосплавних автомобільних дисків із використанням невідповідних деталей кріплення;
  •     неправильного підбору легкосплавних автомобільних дисків за розмірами;
  •     використання шин, розмірність яких не рекомендована для автомобіля, на який встановлено легкосплавний автомобільний диск;
  •     експлуатації автомобільного легкосплавного диска з шиною, тиск якої не відповідає рекомендованому;
  •     дії відкритого вогню;
  •     впливу агресивних хімічних сполук (таких як кислот, лугів і т.п.)

Термін придатності – необмежений.


Розширена гарантія

Заміна диска на НОВИЙ за Розширеною гарантією DISLA здійснюється у випадках ДЕФОРМАЦІЇ (негарантійний випадок) диска DISLA за умови оплати 50% від вартості нового диска та повернення пошкодженого диска DISLA виробнику!

 

Умови РОЗШИРЕНОЇ ГАРАНТІЇ:

  • Розширена гарантія діє протягом 5 (п'яти) років з дати продажу та поширюється на диски DISLA, придбані Покупцем у мережі партнерів ТМ DISLA на території України після 01.08.2018 р.
  • Для заміни разом із пошкодженим диском необхідно надати копію заповненого гарантійного талона ТМ&DISLA, який виписується при продажу нового диска партнером ТМ&DISLA.
  • Прийом диска від Покупця на заміну за Розширеною гарантією, а також видача нового диска здійснюється найближчим Партнером ТМ DISLA, який бере участь у програмі Розширеної гарантії, при цьому немає різниці у якого саме партнера ТМ DISLA була куплений даний диск.
  • Партнер ТМ DISLA замінює диск за Розширеною гарантією зі складу ТМ DISLA за адресою: Київська область, Бородянський р-н, смт. Клавдієво-Тарасове, вул. Гагаріна, 67.
  • У разі заміни диска за Розширеною гарантією оплата за послуги доставки (до складу ТМ&DISLA і у зворотному напрямку) виробником не оплачується!
  • Орієнтовний термін заміни диска Покупцеві за розширеною гарантією становить до 10 робочих днів.
  • При заміні диска новий ковпачок разом із новим диском не комплектується.

 

Негарантійні випадки щодо розширеної гарантії, при яких заміна диска НЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ:

  • Умисні пошкодження диска (акти вандалізму з боку Покупця або третіх осіб).
  • Ушкодження лакофарбового покриття диска.


Гарантія на продукцію ТМ "Karcher"

УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

Гарантійний термін експлуатації техніки Керхер – 12 місяців.

Залежно від моделі садового шланга PrimoFlex® гарантійний період становить від 12 до 18 років:
PrimoFlex®: 12 років, PrimoFlex® Plus: 15 років, PrimoFlex® Premium: 18 років.

Під час реєстрації апарата на сайті www.karcher.ua покупець отримує сертифікат, що дає право на додатковий термін гарантійного обслуговування.

 

Транснаціональні гарантійні зобов'язання виробника Kärcher GmbH діють виключно на території країн ЄС. За межами ЄС діють національні законодавчі норми кожної окремо взятої країни-імпортера.

Гарантійні умови ТОВ «Керхер» поширюються виключно на вироби, імпортовані на територію України компанією ТОВ «Керхер» (ч.13 ст.8 ЗУ Про захист прав споживачів).

Гарантійні зобов'язання щодо виробів, імпортованих на територію України третіми особами, несе відповідний імпортер чи продавець.
Вироби, імпортовані на територію України третіми особами, можуть бути віднесені до гарантійних зобов'язань ТОВ «Керхер» тільки за умови наявності транснаціонального договору на гарантійне обслуговування між ТОВ «Керхер» та постачальником із відповідної країни-експортера.

Покупець має право на гарантійний ремонт виробу протягом гарантійного терміну, якщо він вийшов з ладу через дефект виготовлення.

Покупець має право на гарантійний ремонт виробу за умови наявності у нього таких документів:

  • платіжний документ, що засвідчує факт покупки виробу;
  • заповненого гарантійного талона, скріпленого печаткою торгуючої організації на ньому та на його відрізних корінцях та підписом покупця, що засвідчує його згоду з гарантійними умовами ТОВ «Керхер».

Гарантійний термін починається з моменту передачі виробу споживачеві та становить 12 місяців, якщо інше не передбачено умовами договору (продажу, сервісного обслуговування, публічної оферти).

Продовження терміну гарантійного обслуговування

При реєстрації апарату, що має гарантійний термін 12 місяців, на сайті www.karcher.ua покупець отримує сертифікат, що дає право на додатковий термін гарантійного обслуговування.

ТехнікаСтандартна гарантіяДодаткова гарантія*
1Побутові насоси1 рік+ 4 роки
2Мінімийки класу К5, пилосос DS 6.000 Mediclean, DS 6 Premium1 рік+ 4 роки
3Всі апарати побутового напрямку1 рік+ 1 рік
4Апарати серії Classic професійного спрямування1 рік+ 1 рік
5Пластикова дошка, парова праска**1 рік***-
7Аксесуари (включаючи садові аксесуари, полив, шланги) 1 рік***-
* за умови реєстрації на сайті ** при покупці як окремий аксесуар *** без окремого гарантійного талона, за наявності чека, без права продовження гарантії

Гарантійний ремонт

Гарантійний ремонт – це безкоштовний комплекс операцій з відновлення працездатності придбаного покупцем виробу протягом гарантійного терміну, якщо він вийшов з ладу через дефект виготовлення.

Покупець втрачає право на гарантійний ремонт у разі:

  • Порушення умов інструкції з експлуатації (п.1,3 р.3 ст.4 ЗУ Про захист прав споживачів).
  • Відсутність гарантійного талону необхідної інформації або наявність у ньому виправлень, нерозбірливих записів.
  • Відсутності на виробі етикетки виробника або нерозбірливих, змінених даних на ній.
  • Ушкоджень при транспортуванні, використанні, неправильному зберіганні.
  • Недостатнє обслуговування з боку покупця, коли виріб має сильне зовнішнє або внутрішнє забруднення, іржу, відкладення, внутрішнє скупчення забруднюючої фракції, у тому числі тієї, що збирається в процесі збирання або міститься в робочій речовині.
  • Перевантаження, використання не за призначенням, використання без фільтр-мішка у випадках, коли його застосування є обов'язковим або рекомендованим виробником, використання без фільтруючих елементів, застосування яких передбачено конструкцією, експлуатації виробу з несправними або не призначеними для цього виробу аксесуарами та витратними матеріалами, використання миючих засобів, не призначених для цього типу виробів.
  • Наявність ознак втручання або конструктивних змін з боку сторонніх осіб, які не уповноважені на здійснення цих дій
  • Продовження експлуатації виробу після появи ознак несправності, що спричинило тяжкі наслідки.
  • Ушкоджень, спричинених згубним впливом агресивного середовища або погодних умов, таких як сніг, дощ, підвищена вологість, неприпустимо низька або висока температура.
  • Неправильне підключення до систем електроживлення або водопостачання (погана якість контакту в місці підключення, нестача води, недостатній переріз шланга або електричного кабелю, неприпустима довжина електричного подовжувача, відсутність або дефект водяного фільтра, відсутність зворотного клапана там, де його установка передбачена виробником виробу , погана якість електроенергії: асиметрія, перепади напруги, відсутність або погана якість заземлення, раптові відключення електроенергії або водопостачання, перепади тиску в мережі водопостачання, гідроудар, завозеність тощо).
  • Наявність сторонніх предметів, рідин, речовин усередині виробу.
  • Несвоєчасного технічного обслуговування (мастило; підтяжка різьбових з'єднань; очищення або заміна фільтруючих елементів; регулювання зазорів; обслуговування акумуляторів; заміна фільтр-мішків, щіток, приводних ременів, підшипників, втулок тертя, мастильних матеріалів та технологічних рідин; .).
  • Використання невідповідних матеріалів (використання палива та мастил низької якості, а також з відмінними від стандартних для даного типу виробу характеристиками).
  • Нормального зносу частин виробу внаслідок тривалого використання та внаслідок процесів тертя, тиску, перегинів, розтягування або абразивної дії робочої речовини або зовнішнього середовища, які безпосередньо пов'язані з принципом дії виробу (насадки, струменеві трубки, праски, сопла, форсунки, фільтруючі елементи, подовжувальні трубки, гнучкі шланги, різьбові пробки, вугільні щітки, ущільнювачі, манжети, клапани, гумотехнічні вироби тощо). Рівномірне зношування деталей за відсутності ознак дефекту виготовлення не дає права на їх заміну за гарантією.
  • Ушкоджень, спричинених стихійним лихом, пожежею, війною тощо.

Гарантія не поширюється на деталі, що зношуються (вугільні щітки, підшипники, втулки тертя, приводні ремені, кільця ущільнювачів, прокладки, клапани, ущільнювальні манжети, сальники і т.п.), аксесуари (фільтри, насадки, пістолети, гумові щітки, шланги тощо), витратні матеріали (мастила, мастила, технічні рідини тощо), за умови відсутності ознак дефекту виготовлення.

Роботи з монтажу, пуско-налагодження, очищення, планово-технічного обслуговування, а також профілактичні роботи в гарантійні зобов'язання не входять і безкоштовно не проводяться, якщо це не передбачено окремою угодою.

Гарантійне та післягарантійне обслуговування виробів здійснюється у Керхер Центрах та авторизованих сервісних центрах, перелік яких наведено у гарантійному талоні та у відповідному розділі офіційної інтернет сторінки ТОВ «Керхер» "Пошук сервісного партнера".