Радіатор печі шкода Октавія Тур є незамінним елементом системи охолодження автомобіля. Відрізняється компактними габаритами, вагою до 5 кг та прийнятною ціною.
Купити радіатор пічки Шкода Октавія тур вдасться в інтернет-магазині ATL за ціною від 550 до 1500 гривень. Перед покупкою такого елемента терморегулюючої системи автомобіля варто ознайомитися з основними причинами його поломки. Серед таких виділяють:
- Заповітність системи охолодження. При розгерметизації прокладки ГБЦ та після неправильної заміни антифризу в системі терморегуляції автомобіля часто виникають повітряні пробки.
- Термостат зламаний. Найчастіше клинить термостат у відкритому положенні, через що прогрівання двигуна практично не здійснюється, а температура антифризу підвищується на знижених передачах. Все це зрештою призводить до поломки термостата.
- Забився обігрівач пічки. Коли накопичився пил і дрібні частинки сміття в опалювачі, він не зможе пропускати достатню кількість теплого повітря в салон автомобіля.
- Забруднений фільтр пічки в салоні. Рекомендується систематично займатися чищенням фільтра в салоні, тому що на ньому швидко накопичується пил та дрібні частинки сміття. При забитому фільтрі вмикати обігрівач не рекомендовано, оскільки він перегріватиметься і додатково навантажуватиме інші елементи терморегулюючої системи автомобіля.
- Блок управління вийшов з ладу. Такий елемент системи охолодження транспортного засобу ламається через замикання електроніки або механічного впливу, включаючи удар.
Для точного визначення причини поломки радіатор пічки автомобіля Шкода Октавія, рекомендується доставити автомобіль у СТО на діагностику. У СТО вдасться відразу замовити заміну радіатора при його критичній поломці, включаючи утворення тріщин та розгерметизацію прокладки ГБЦ.
Для самостійного визначення поломки радіатора пічки, достатньо придивитися на такі ознаки:
- до салону автомобіля надходить холодне повітря від пічки, при включеному двигуні;
- рівень антифризу став швидко знижуватися, про що свідчать датчики;
- скла в машині стали покриватися липким шаром плівки під час роботи пічки.
При виявленні однієї з перерахованих ознак, варто звернутися до СТО.