Робота двигуна внутрішнього згоряння пов'язана з виділенням великої кількості тепла. При цьому оптимальною температурою двигуна вважається 90про С. Зайве тепло, що виділилося, повинно бути відведено від двигуна, інакше він перегріється, заклинить або навіть загориться.
Спосіб відведення тепла через обмивання гільз циліндрів та головки двигуна охолоджувальною рідиною придуманий давно. Так само давно на автомобілі встановлюються радіатори системи охолодження. Циркуляція рідини, що охолоджує, здійснюється спеціальним відцентровим насосом, а продув повітря через радіатор збільшується за допомогою осьового вентилятора, коли швидкість руху авто не достатня.
Як правило, радіатор складається з трьох основних частин: це верхній бачок, нижній бачок і система профільованих трубок із закріпленими на них тепловідвідними пластинами. У процесі технічного прогресу автовиробники перейшли від повністю латунних радіаторів до використання пластику та алюмінію.
Основною деталлю радіатора є трубки з пластинами, які утворюють так звані «соти». Саме в них надлишкове тепло мотора передається через стінки та ребра трубок навколишньому повітрю. Охолоджена рідина опускається в нижній бачок, а з нього йде знову у водяну сорочку двигуна.
Коли потрібна заміна радіатора системи охолодження
Незважаючи на простоту, радіатор системи охолодження є високотехнологічним пристроєм. Кількість трубок і ребер, спаяних в одну систему, перевищує сотні штук. Порушення герметичності хоча б одного стику веде до розгерметизації усієї системи. Також через проблеми з радіатором можлива втрата ефективності гальмівної системи. Саме тому варто звернути увагу на такі ознаки роботи авто:
- перевищення нормальної температури двигуна;
- часте кипіння охолоджуючої рідини;
- падіння рівня рідини в розширювальному бачку;
- потіки та краплі рідини на нижньому бачку радіатора;
За наявності таких ознак вам безперечно належить заміна радіатора системи охолодження, виконувати яку краще за допомогою фахівців сервісу atl.
Як проходить заміна радіатора охолодження двигуна в Києві на СТО ATL
Радіатор системи охолодження - це деталь, що замінюється. На термін служби впливає як якість рідини, що охолоджує, так і режим роботи термостата. Для продовження терміну експлуатації потрібно вчасно замінювати антифриз (зазвичай один раз на рік) і періодично проводити його техобслуговування.
Майстри нашого автосервісу проведуть огляд, очищення та діагностику вашого радіатора на передовому устаткуванні. Якщо потрібно замінити деталь, що вийшла з ладу, то ви зможете купити нову на місці, не зупиняючи ремонту.
Після встановлення нового радіатора майстра перевірять усі гумові патрубки, хомути та інші сполучні деталі на предмет протікання. Послуга заміни радіатора системи охолодження в Україні досить популярна і надається безліччю СТО. Але тільки в нашій мережі АТЛ вас чекає чесний розрахунок вартості.
Ціна на заміну радіатора охолодження в Києві
Послуга | Ціна |
---|---|
Заміна радіатора охолодження | 860 грн |