Заміна пильовика шрусу є затребуваною послугою, яку надають багато автомобільних сервісів, включаючи СТО від компанії ATL. Пильовик ШРУса є захисним чохолом, який виготовляють з гуми або пластику. Він стійкий до перепадів температур.
Конструктивні особливості пильовика ШРУСу
Сам пильовик є захисним чохолом, тобто він використовується виключно для захисту ШРУСу від проникнення всередину наступних негативних факторів:
- води;
- бруду;
- пилу;
- дрібних частинок сміття.
Коли порушується цілісність такого виробу мастильна рідина витікає крізь отвори, що утворилися, в результаті впливу відцентрової сили. Вода, пил і бруд, що потрапили всередину ШРУСу, можуть спровокувати серйозну поломку, причому не лише зазначеної деталі, а й багатьох вузлів транспортного засобу.
Тому справність чохла важливий критерій для коректної роботи наступних елементів автомобіля:
- кермової рейки;
- кермової тяги;
- і гальмівної системи.
При виявленні проблем з рульовою рейкою, рульовою тягою або гальмівною системою знадобиться замінити пильовик шрусу .
Де проводять заміну пильовика ШРУСу в Києві та за якою ціною
На заміну пильника шрусу ціна в Києві становить від 350 до 500 грн. Багато залежить від обраного автомобільного сервісу, конкретної марки та моделі автомобіля, а також від терміновості виконання замовлення. У СТО від компанії ATL на заміну пильовика шрусу вартість від 300 до 400 гривень.
Перш ніж замовляти таку послугу, варто на 100% переконатися в тому, що пильовик несправний технічно. У цьому допоможе попередня діагностика. Для цього необхідно провести наступні кроки:
- колеса транспортного засобу потрібно повернути до упору убік;
- подивитися на гофровану гумку, вона повинна бути цілою і без ознак розбризкування мастила
- візуально перевірити наявність тріщин на резинці.
При виявленні тріщин, підтікань мастильного матеріалу на гофрованій гумці, потрібно проводити заміну пильовика ШРУСа. Також заміна проводиться у випадках, коли сам чохол змістився з точки своєї початкової установки.
Причини поломки
Як і будь-яка інша деталь транспортного засобу, пильовик схильний до зносу. Серед основних причин зношування такого елемента автомобіля виділяють:
- вичерпання тимчасового ресурсу деталі;
- систематична агресивна їзда на машині;
- часте перебування автомобіля в середовищі з підвищеним рівнем вологості;
- тривалий простий транспортний засіб.
В автосервісі АТЛ заміну пильовика проводять у суворій відповідності з усіма прийнятими нормами. Насамперед автомобіль заганяється на оглядовий стенд або оглядову яму. Далі зливається з коробки передач мастильна рідина. Після цього демонтується колеса та маточина за допомогою розкручування елементів кріплення.
Наступним кроком виступає відтягування важеля передньої підвіски і відведення поворотного кулака. Це потрібно для витягування шліцевого кінця внутрішнього ШРУСа. Після забезпечення повного доступу до пильовика, його демонтують, протирають місце встановлення та проводять монтаж нової аналогічної деталі.
Сервісний центр від АТЛ гарантує оперативність та якість проведення вказаної послуги. До обслуговування допускаються практично всі популярні в Україні марки та моделі автомобілів. Серед переваг такої послуги: лояльна ціна, швидкість та якість виконання, уважно механіків під час роботи над кожним замовленням.