Заміна турбіни на легкових та вантажних авто – операція, що вимагає максимальної обережності та точності. Поломки турбокомпресора можуть проявлятися в самий невідповідний момент: машина втрачає динаміку розгону, їде з дуже відчутними ривками, та й загалом її ходові характеристики помітно погіршуються.
Ремонт турбокомпресорів відкладати «на потім» не можна – їзда з несправною турбіною просто небезпечна! При цьому будь-який ремонт турбін слід проводити тільки на професійному СТО – самостійне обслуговування тут неможливе.
При зверненні до сервісного центру майстри проводять не лише ремонт турбокомпресорів дизельних авто, а й ретельне чищення інших вузлів та агрегатів ходової частини машини. Результат – повністю чисті та справні деталі, бездоганний хід, гальмування та технічний стан машини, ніби вона лише з автосалону!
Причини поломки турбіни
Основною та найбільш поширеною причиною залишається забруднена олива, яка завдає значно більшого зносу турбоагрегату, ніж якісна та свіжа робоча рідина. Ризик перегріву зростає в геометричній прогресії, густа субстанція поступово утворює нагар, що осідає на стінках агрегату. Природно з'являється і сажа, яка служить «обтяжувачем» рушійних деталей, серйозно уповільнюючи їх хід та знижуючи ходові характеристики автомобіля.
Ремонт турбокомпресорів при цьому можливий, але куди простіше просто замінити турбіну на нову – часом вага та характер забруднень значно ускладнюють завдання.
Ознаки несправності турбіни
До основних «симптомів» несправностей турбокомпресора відносяться:
свист, писк, шелест, стукіт та інші звуки, нехарактерні для робочої та повністю справної турбіни;
погіршена тяга двигуна, погана динаміка розгону до робочих обертів;
відчутні втрати олії (порівняно зі справною турбіною);
постійний запах горілої олії при роботі ДВЗ;
нехарактерний колір вихлопів (білий, сірий, чорний).
Як і у випадку з іншими поломками ходової та силового агрегату авто діяти потрібно негайно. Найменша затримка ремонту турбокомпресора автомобіля може обійтися куди серйознішою і дорогою несправністю, а отже, міняти турбіну потрібно відразу після виявлення неполадки!
Ремонт турбін дизельних та бензинових автомобілів
Статистика показує, що турбонаддув дизельних авто виходить з ладу на 20-30% частіше, ніж у легкових машин на бензинових двигунах. Знову ж таки, заміну (як і ремонт, якщо він можливий, а стара турбіна все ж таки підлягає відновленню) слід проводити виключно на професійному СТО, оскільки самостійний сервіс у цьому випадку неможливий.
Перед початком роботи майстри зливають відпрацьовану олію (вироблення) з двигуна, після чого за допомогою спеціальних хімічних засобів промивають клапани ДВЗ від залишків та гару. Потім від'єднують сапун, промивають та оглядають його на наявність пошкоджень. Якщо такі виявлені, сапун також доведеться міняти – ця послуга проводиться дуже швидко у день звернення. Після цього майстри знімають повітряні патрубки, інтеркулер, патрубки випускної системи та іншу периферію, звільняючи доступ до турбіни.
Масляні фільтри змінюються в обов'язковому порядку, так само як і обов'язкова заміна самої олії. Потім усі зняті агрегати встановлюються назад, виконується тест нової турбіни на наявність витоків гарячих газів. Після перевірки системи машина готова до експлуатації
Зробити швидку та якісну заміну турбонаддуву можна на професійних станціях ATL у Києві та інших містах України. Робіть якісний ремонт та отримуйте гарантовану безпеку в дорозі!