Перевірка компресії в циліндрах двигуна – проста можливість проаналізувати стан циліндропоршневого механізму, а також визначити наявність несправностей самого ДВЗ та їх причину. Процедура вимірювання компресії передбачає вимірювання тиску стиснення в циліндрі. Такий метод не дає можливості зі 100% точністю виявити всі існуючі несправності двигуна, але дозволяє з високою точністю визначити ті циліндри, які зазнали найбільшого зношування. Щоб отримати максимально точні виміри та грамотний аналіз результатів, таку процедуру слід довірити фахівцям сервісу АТЛ.
Умови проведення вимірювання компресії двигуна
Вимірювання компресії в циліндрах двигуна бензинового типу фахівцями СТО здійснюється після демонтажу свічок запалювання, прямісінько з циліндрів. Замір компресії в дизельному моторі проводиться складніше – за допомогою спеціального приладу з профільованими насадками, при знятті форсунок або свічок розжарювання (залежно від конструкції та типу двигуна).
При проведенні вимірів компресії майстри компанії Atl.ua дотримуються найсуворішого регламенту:
- замір проводиться на розігрітому двигуні до 80-90 градусів С;
- подача палива має бути припинена, а двигун заглушений;
- обов'язково викручуються всі свічки запалювання, навіть якщо з якихось причин необхідно заміряти компресію лише один циліндр;
- важлива повна справність стартера та достатній заряд акумулятора, інакше зробити виміри не вийде.
Основні показники компресії в двигуні
Замір компресії – лише початковий метод діагностики роботи двигуна автомобіля. Завдяки цій процедурі фахівець нашого СТО зможе провести оцінку несправності більшості вузлів та механізмів ДВЗ. Таку процедуру не варто робити самостійно, оскільки є ризик пошкодити деталі та навісне обладнання під час зняття.
Недолік такого тесту в тому, що результати виражаються в одиницях вимірювання, які можна розшифрувати таким чином:
З відкр. заслінкою | З закр. заслінкою | Несправність | Додаткові ознаки несправності |
1,0-1,2 | 0,6-0,8 | Нормальна робота ДВЗ без несправностей | - |
0,6-0,8 | 0,3-0,4 | Наявність тріщин у перемичці поршня | Виявляється підвищений тиск у картері, характерний сизий дим із вихлопної труби в різних режимах роботи |
0,2-0,4 | 0-0,2 | Залягання кілець | Додатково до диму – непрацюючий циліндр |
0,5-0,5 | 0-0,1 | Прогорання поршня | Подібні симптоми |
0,2-0,8 | 0,1-0,5 | Задира поршня і циліндра | Наявність попередніх симптомів + спостерігається нестабільна робота ДВЗ на неодружених оборотах |
0,3-0,7 | 0-0,2 | Деформація клапана | Проблеми у роботі циліндра |
0,1-0,4 | 0 | Прогар клапана | Проблеми у роботі циліндра |
0,4-0,8 | 0,2-0,4 | Зависання клапана | Такі самі несправності |
1,2-1,5 | 0,9-1,2 | Зношування оливознімних кілець і ковпачків | Синій дим вихлопу і зростаюча витрата олії |
0,6-0,9 | 0,4-0,6 | Зношування поршневої групи | Такі ж симптоми |
Сервіс АТЛ пропонує швидке професійне вимірювання компресії за одними з найвигідніших цін в Україні. Замовити замір у зручний для вас день та час ви зможете на сайті Atl.ua.
Вартість вимірювання компресії двигуна в Києві
Послуга | Ціна |
---|---|
Вимірювання компресії в циліндрах двигуна | 200 грн |