Під час їзди на будь-якому автомобілі одну з ключових ролей виконує підвіска. Всі елементи ходової частини приймають він удар з боку доріг, тому вкрай важливо забезпечити їх нормальну працездатність. Навіть якщо якість покриття хороша, все одно існує ризик піддаватися впливам інших зовнішніх факторів. Під час руху і під час коливань на нерівних ділянках одну з найважливіших функцій виконують амортизатори. Ці елементи роблять навантаження гладкішими, внаслідок чого автомобіль стає стійким, а водій та пасажири відчувають їх мінімально. Тільки справне функціонування амортизації може забезпечити комфорт та безпеку пересування.
Знос будь-яких компонентів, включаючи амортизацію, негативно вплине на їзду в цілому. Несправні системи підвіски зазвичай забезпечують негативні наслідки. Щоб перевірити та визначити, коли потрібна заміна цих компонентів, не обов'язково звертатися до сервісу. Ви можете виконати просту вправу: на швидкості до 30 кілометрів на годину спробуйте дуже швидко і різко загальмувати. Якщо з'явиться відчуття, що корма підкидається, а передня частина машини клює - потрібне обов'язкове усунення несправності. Також ви можете зробити маршрут нерівними ділянками на невеликих швидкостях з різким гальмуванням подібного характеру - це і дасть відповідь на питання, коли потрібна заміна. Якщо в ході перевірки з'ясувалося, що точно визначити, які саме амортизатори несправні (передні або задні) неможливо, краще звернутися в сервіс АТЛ.
Причини виходу з ладу амортизаторів
Загалом, заміна амортизаторів - задоволення не найдешевше. Проте зіткнутися із цим процесом може кожен. Навіть якщо ваше авто завжди обслуговується в дилерських сервісних центрах, ви все одно знаходитесь в однакових умовах з іншими машинами, оскільки якість дорожнього покриття залишає бажати кращого. Пропонуємо розглянути ключові причини виходу з експлуатації запчастини для більш детального розуміння ситуації. Перш ніж розповісти про них, важливо зазначити, що в середньому вони служать близько 70 тис. кілометрів, але з різних причин ремонт може знадобитися раніше.
Власник ставиться до керування і автомобіль мало дбайливо. При різких гальмуваннях і частих швидких стартах, а також при спробі вписуватися в поворот на великих швидкостях здійснюється швидке зношування.
Запчастина низької якості. Можливо, ви вирішили заощадити та замовити втулку або амортизатор від сумнівного виробника. При цьому важливо пам'ятати, що дешеве та якісне - поняття, які не можуть бути сумісні.
Неписьменний монтаж. Далеко не у всіх ситуаціях можна швидко зняти та замінити витратний матеріал. Необхідно знати певні нюанси та враховувати технічні показники конкретного транспортного засобу. Краще довірити роботу професіоналів спочатку, ніж переплачувати за постійні виправлення у майбутньому.
Етапи заміни передніх та задніх амортизаторів
Багато автолюбителів часто цікавляться, як правильно: заміна всіх амортизаторів або окремо. Зовсім не обов'язково змінювати всі конструкційні елементи, проте експерти рекомендують замінювати попарно. Наприклад, передні – окремо, і задні амортизатори – аналогічно. На першому етапі проводиться комплексна діагностика: перевіряється висота пружини через вплив навантажень, виріб візуально оцінюється на предмет іржі, а якщо в авто пробіг понад 80 000 - заміна обов'язкова. Навіть у тих випадках, коли здається, що запчастина нова, краще не ризикувати. Після діагностики на сто АТЛ в Україні приступають до таких етапів:
- Демонтаж передньої стійки;
- Розбір, вилучення пружини, верхньої чашки та демпфера;
- Перевірка інших компонентів стійки;
- Заміна нового амортизатора;
- Збір усіх деталей назад у строгому порядку.
Ціни на заміну амортизаторів
Якщо ви вважаєте, що вартість подібної послуги занадто висока - тоді компанія АТЛ розвіє ваші сумніви. Ознайомитися з актуальною ціновою політикою ви можете зараз на даній сторінці. Така поломка усувається максимально швидко, професійно та на доступних умовах для кожного водія.