Заміна опорних підшипників є затребуваною послугою для більшості автовласників. Адже для кожного автомобіліста підшипники є затребуваною складовою авто, включно з його кузовом і підвіскою. Саме за рахунок опорних підшипників у водія з'являється можливість контролювати переміщення транспортного засобу.
Підвіска - це основний елемент управління автомобілем. Адже завдяки їй транспортний засіб здатен плавно проходити повороти, тримати стійкість у процесі руху та контрольованість з боку водія. А опорний підшипник є основним елементом підвіски, забезпечуючи плавність і беззвучність обертання керма.
Ознаки зносу опорних підшипників
Щоб уникнути серйозних проблем на дорозі, важливо своєчасно виявляти ознаки зносу опорних підшипників. Щоб розпізнати несправність опорних підшипників, не доведеться володіти певними знаннями і вміннями. Досить придивитися до таких ознак:
- з'явилися нехарактерні звуки і стукіт, що лунають від амортизатора в процесі їзди ґрунтовим покриттям і бездоріжжям;
- з'явився підозрілий хрускіт, коли здійснюється поворот транспортного засобу з креном;
- керування автомобілем погіршилося настільки, що для здійснення повороту машини потрібно докладати вкрай велике фізичне зусилля.
За наявності однієї або декількох наведених вище ознак, потрібно терміново звернутися по допомогу до СТО, провести заміну опорних підшипників, а можливо, і повну заміну амортизатора. Провести таку процедуру доступно в автосервісах від ATL.
Як відбувається заміна опорних підшипників?
Заміна опорних підшипників - процес, який краще довірити професіоналам, однак за наявності необхідних інструментів і навичок, це можна виконати самостійно. У СТО АТЛ процес заміни опорних підшипників починається з підготовки автомобіля. Його встановлюють на естакаду або рівну поверхню і фіксують, щоб унеможливити зміщення. Потім послаблюють колісні болти і піднімають машину на домкраті.
Після цього знімають колесо, щоб отримати доступ до гальмівного диска. Демонтують рульову тягу і важіль, знімаючи фіксувальний шплінт і відкручуючи гайку. За допомогою знімача випресовують наконечники з отвору в важелі.
Потім від'єднують гальмівний шланг і провід датчика швидкості від передньої стійки. Змащують болти фіксації стійки, відкручують гайки і вибивають болти через дерев'яну прокладку для збереження різьблення.
На наступному етапі відкручують кріплення стійки до стакана кузова, підтримуючи стійку, і знімають вузол у зборі, що складається з опори і амортизатора. Для заміни підшипника встановлюють стяжки на пружини і стискають їх до звільнення передньої опори. Знімають чашку опори і видаляють несправний підшипник. Перевіряють стан інших елементів модуля і за необхідності замінюють їх.
Після цього встановлюють новий підшипник, переконуючись, що пружини амортизатора впираються у виступи чашок. Закріплюють верхню частину, закручують гайку і звільняють пружини від стяжок. Нарешті, модуль встановлюють на місце і завершують складання.
Переваги заміни опорних підшипників в АТЛ
Для запису на послугу, достатньо зателефонувати за телефонами, вказаними на сайті. Консультації менеджерів компанії здійснюються на безкоштовній основі. Що стосується вартості послуги, вона залежить від марки і моделі автомобіля, терміновості виконання і потреби заміни амортизатора. У середньому, заміна опорних підшипників обійдеться від 790 гривень.
СТО від ATL представлені в багатьох містах України, включно з: Київ, Харків, Дніпро, Одесу, Львів та інші. У Києві автосервіс знаходиться на Лівому березі, на Оболоні. Всі роботи виконуються в обумовлений із замовником термін, можлива купівля оригінальних автомобільних комплектуючих для заміни.
Вартість заміни опорних підшипників в Києві
Послуга | Ціна |
---|---|
Заміна опорних підшипників | 790 грн |