Сучасні автомобілі оснащені кількома приводними ременями. Кожен з них призначений для передачі крутного моменту від одного агрегату до вузлів іншого. Таким чином створюється єдина система злагодженого механізму.
Між собою приводні ремені відрізняються кількістю зубців або клинів, довжиною та товщиною. Такі розхідники виготовляються із гуми, армованої натуральними (або синтетичними) волокнами. Комбінація матеріалів дозволяє створити міцне з'єднання та продовжити термін експлуатації ременя.
Щоб уникнути виходу приводного виробу, слід періодично оглядати його на предмет зовнішніх пошкоджень. На тривалість роботи ременя впливає якість установки та стан передавальних шківів. Своєчасна заміна приводного ременя убезпечить автовласника від несподіванок на дорозі та гарантує стабільну роботу двигуна.
Як зрозуміти, що потрібна заміна приводного ременя?
Привідні ремені в автомобілі використовуються для роботи газорозподільного механізму, генератора, гідропідсилювача керма, системи кондиціювання, водяної помпи та додаткового навісного обладнання. У процесі експлуатації виріб піддається агресивному механічному впливу, перепадам температур та іншим зовнішнім факторам. Все це впливає на прискорене зношування деталі на гумовій основі і провокує втрату її функціональності. В результаті на ремені з'являються тріщини, він розтягується і рветься в результаті.
Ремінь може видавати своєрідний «свист» або «скрип» під час роботи двигуна. Це з слабким натягом чи присутністю люфта в деталях конструкції. У таких ситуаціях слід звернутися на СТО для підтяжки та, у разі потреби, заміни приводного ременя.
Що робити, якщо ремінь порвався на дорозі?
Насамперед варто визначити, який саме ремінь вийшов з ладу. Якщо це ремінь генератора, кондиціонера або гідропідсилювача, то в більшості випадків вам вдасться доїхати до найближчого сервісу. Якщо порвався ремінь ГРМ, Вам нічого не залишається, як викликати евакуатор, оскільки без цього елемента двигун не зможе продовжити роботу (без серйозних поломок).
Багато автомобілістів знаходили способи змайструвати «тимчасові» ремені (виключаючи ремінь ГРМ) з того, що є під рукою. Це може бути шкіряний ремінь брючний, мотузка, краватка, шматок щільної тканини. Є непогані шанси, що таке рішення дозволить вам дістатися найближчого СТО. Але пам'ятайте, це екстремальне та спірне рішення, коли варіантів уже не залишилося. Багато водіїв возять запасну деталь у багажнику, щоб самостійно замінити ремінь генератора або іншої допоміжної системи під час обриву на дорозі.
Переваги заміни приводного ременя на Atl.ua
В автосервісі АТЛ наші фахівці проведуть ретельну діагностику загального приводного ременя та ременів допоміжних агрегатів із застосуванням найновішого обладнання. Ми приділяємо ретельну увагу кожному компоненту, який бере участь у роботі системи. Це дозволяє точно визначити ступінь зносу комплектуючих, усунути несправність та провести своєчасну заміну за потреби.
Наші СТО розташовані у багатьох містах України. До нас варто звернутися, тому що ми:
- здійснюємо професійну діагностику та заміну приводних ременів на авто будь-якої моделі;
- замінюємо приводні ролики та натягувач за необхідності;
- підбираємо нові деталі відповідно до технічних характеристик двигуна;
- гарантуємо доступні ціни на наші послуги кожному власнику автомобіля.
Після встановлення приводного ременя наші фахівці перевіряють правильність роботи двигуна. Усі необхідні для роботи запчастини можна замовити у нашому магазині (товар завжди є в наявності). Ви можете ознайомитись із вартістю виконання робіт на сайті Atl.ua.