Заміна пильовика ШРУСа є затребуваною послугою, яку надають багато автомобільних сервісів, включаючи СТО від компанії ATL. Пильовик ШРУса є захисним чохолом, який виготовляють з гуми або пластику. Він стійкий до перепадів температур.
Конструктивні особливості пильовика ШРУСу
Сам пильовик є захисним чохолом, тобто він використовується виключно для захисту ШРУСу від проникнення всередину наступних негативних факторів:
- води;
- бруду;
- пилу;
- дрібних частинок сміття.
Коли порушується цілісність такого виробу мастильна рідина витікає крізь отвори, що утворилися, в результаті впливу відцентрової сили. Вода, пил і бруд, що потрапили всередину ШРУСу, можуть спровокувати серйозну поломку, причому не лише зазначеної деталі, а й багатьох вузлів транспортного засобу.
Тому справність чохла важливий критерій для коректної роботи наступних елементів автомобіля:
- кермової рейки;
- кермової тяги;
- і гальмівної системи.
При виявленні проблем з рульовою рейкою, рульовою тягою або гальмівною системою знадобиться замінити пильовик шрусу .
Як зрозуміти необхідність заміни шарніра рівних кутових швидкостей
Ознаки пошкодження пильовика ШРУСа також легко визначити за характерними звуками: за малих дефектів вони можуть проявлятися тільки на поворотах, тоді як за значних ушкоджень стуки і шуми будуть чутні навіть на прямих ділянках дороги. У разі виявлення тріщин, підтікань мастильного матеріалу на гофрованій гумці, потрібно проводити заміну пильовика ШРКШа. Також заміна проводиться у випадках, коли сам чохол змістився з точки свого початкового встановлення.
Перш ніж замовляти таку послугу, варто на 100% переконатися в тому, що пильовик несправний технічно. У цьому допоможе попередня діагностика пильовика. Для цього необхідно провести наступні кроки:
- колеса транспортного засобу потрібно повернути до упору убік;
- подивитися на гофровану гумку, вона повинна бути цілою і без ознак розбризкування мастила
- візуально перевірити наявність тріщин на резинці.
При виявленні тріщин, підтікань мастильного матеріалу на гофрованій гумці, потрібно проводити заміну пильовика ШРУСа. Також заміна проводиться у випадках, коли сам чохол змістився з точки своєї початкової установки.
Як проходить заміна пильовика ШРУСа внутрішнього або зовнішнього в АТЛ
В автосервісі АТЛ в Києві заміну пильовика проводять у суворій відповідності з усіма прийнятими нормами:
- Насамперед автомобіль заганяється на оглядовий стенд або оглядову яму.
- Далі зливається з коробки передач мастильна рідина.
- Після цього демонтується колеса та маточина за допомогою розкручування елементів кріплення.
- Наступним кроком виступає відтягування важеля передньої підвіски і відведення поворотного кулака.
- Це потрібно для витягування шліцевого кінця внутрішнього ШРУСа.
- Після забезпечення повного доступу до пильовика, його демонтують, протирають місце встановлення та проводять монтаж нової аналогічної деталі.
Сервісний центр від АТЛ гарантує оперативність та якість проведення вказаної послуги. До обслуговування допускаються практично всі популярні в Україні марки та моделі автомобілів. Серед переваг такої послуги: лояльна ціна, швидкість та якість виконання, уважно механіків під час роботи над кожним замовленням.
Ціна на заміну пильника ШРУСа в Києві
Послуга | Ціна |
---|---|
Заміна пильовика ШРУСа | 730 грн |
Заміна зовнішнього ШРУСа | 730 грн |
Заміна внутрішнього ШРУСа | 730 грн |