Заміна втулок стабілізатора допоможе зберегти стійкість автомобіля в процесі руху. Адже саме за це завдання й відповідають втулки стабілізатора, за стійкість транспортного засобу.
Сама по собі втулка виступає елементом стабілізатора автомобіля. Виготовляється вона з гуми чи поліуретану. За формою така затичка нагадує невелику гумову обручку, в різних моделях автомобілів її форма може відрізнятися. Щоб підвищити експлуатаційні характеристики такого елемента транспортного засобу, на поверхні зазначеної затички передбачені канавки та припливи, вони потрібні для підвищення міцності та захисту від механічних пошкоджень.
Коли проводиться заміна втулок переднього стабілізатора
На передніх колесах автомобіля заміна затички проводиться з розрахунку, 1 раз на 25-30 тисяч кілометрів пробігу. Приблизний термін експлуатації такого елемента вказується кожним виробником окремо.
Заміна передніх втулок стабілізаторапроводиться разом із заміною інших втулок. Є ряд ознак, за якими вдасться визначити актуальність позапланового його демонтажу та встановлення нових автомобільних комплектуючих. Серед таких ознак виділяють:
- поява люфта рульового колеса при виконанні повороту автомобіля;
- стук, що походить від рульового колеса;
- крен кузова та появи підозрілих клацань та скрипу;
- вібрації підвіски авто, яка супроводжується сторонніми шумами;
- занесення автомобіля в одну сторону в процесі руху;
- втрата стійкості транспортного засобу.
При виявленні 1-2 вищеперелічених ознак варто доставити автомобіль на СТО і провести демонтаж втулок стабілізатора. Нехтування такою рекомендацією спричинить втрату працездатності трансмісії та призведе до подальших серйозних поломок.
Як виглядає процес послуги
Алгоритм процедури практично ідентичний для всіх марок і моделей машин. Він виглядає таким чином:
- встановлення машини на оглядовий стенд або на домкрат
- ослаблення болтів коліс та демонтаж коліс;
- від'єднання елементів кріплення стійок до стабілізатора;
- роз'єднання стабілізатора та стійок;
- ослаблення кріплення скоби затички;
- очищення робочої зони;
- змащування затички зсередини;
- здійснюється зворотна збірка після заміни.
Операція ідентична як для затичок передньої частини автомобіля, так і для задніх пробок.
Вартість процедури по Україні становить від 120 до 200 гривень.