З одного боку, купити авто до 7000 доларів - доволі дорога покупка для багатьох із нас. З іншого боку, це занадто мало, щоб розраховувати на нову легкову машину. Залишаються вживані машини. Цього разу ми не намагалися класифікувати моделі за сегментами, функціональністю, розміром або потужністю двигуна. Ми хотіли б представити вам авто, які, на нашу думку (і не тільки - з нами погоджуються чимало експертів), вирізняються вищою за середню довговічністю, а це, за умови правильної експлуатації та догляду за автомобілем, що, своєю чергою, означає менші експлуатаційні витрати та, насамперед, менші витрати на сервісне обслуговування. Також, щоб вписатися в бюджет, можна купити авто з Німеччини.
Найкращі машини до 7000 доларів
Peugeot 508 I
Наш топ авто до 7000 доларів починається з автомобіля середнього класу з Сени. В каталозі Peugeot варто звернути увагу на середньорозмірний 508-й. Модель випускалася з 2010 по 2018 рік у кузовах седан і універсал (об'єм багажника 515-560 літрів). Машина замінила не тільки модель 407, а й певною мірою лімузин Е-сегмента - 607. Простір у салоні достатній для чотирьох дорослих людей. Оздоблювальні матеріали також пристойні.
В основі силової установки механіки та користувачі звертають увагу на вишукані дизелі сімейства HDI. Доступні 1.6, 2.0 та 2.2 HDI потужністю 112-115, 140-163 та 204 к.с. відповідно. У стандартній комплектації вони працюють із механічними шестиступінчастими коробками передач (заміна двомасового маховика коштує 2000-2500 доларів, не враховуючи комплект зчеплення - додаткова тисяча доларів). За додаткову плату пропонувався шестиступінчастий класичний автомат японської компанії Aisin. Він працює плавно, хоча й не так спритно, як конкуруючі конструкції з подвійним зчепленням. Зате, за умови належного обслуговування, він відплачує за це довговічністю.
Бензинові двигуни, розроблені спільно з BMW, можуть спричинити чимало додаткових витрат на обслуговування. Краще позбавити себе цього. Це не змінює того факту, що співвідношення ціна/якість є сприятливим і нашого бюджету вистачить на автомобілі 2011-2013 років.
Mazda MX-5 III
MX-5 - це експортна модель Mazda. Кожен автолюбитель, у якого в жилах тече бензин, напевно має постер цієї моделі над своїм ліжком. Вона виглядає поза часом, нею приємно керувати і вона не обтяжлива для бюджету.
Третє втілення знаменитої моделі вироблялося тільки в Хіросімі з 2005 по 2014 рр. Порівняно зі своїм попередником, MX-5 трохи підріс. Побудований з нуля, автомобіль отримав все ще гострий кузов, найбільшою проблемою якого, на жаль, є посередній антикорозійний захист. Основою модельного ряду став класичний родстер із м'яким верхом. Також був доступний трохи важчий варіант зі сталевим відкидним дахом. На відміну від дорожчого конкурента, тут процес складання може здійснюватися тільки на місці. На тлі класичних сегментів цікавими є габарити. Довжина машини становить 400 см, ширина - 172, а висота - 125. Колісна база - скромні 233 см.
За перевіреним рецептом, чотирициліндровий бензиновий двигун розташований спереду поздовжньо над віссю - без наддуву, звісно, не обійшлося. Привід завжди йде на задню вісь. Спочатку до гами входив безнаддувний 2.0 16V MZR потужністю 158-170 к.с., агрегатований із шестиступінчастою механічною коробкою передач або повільним гідрокінетичним автоматом. Пізніше до модельного ряду додали біднішу, слабшу версію зі 126-сильним двигуном 1.8 16V, що працював у парі з п'ятиступінчастою коробкою передач. Навіть найслабша версія дарує незабутні враження від водіння, і саме її ми можемо придбати, маючи в кишені 7 000 доларів (2005-2008 рр.).
Ford S-Max I
Ford - це не тільки Focus. Серед рекомендованих моделей не можна забувати про S-Max першого покоління останніх років випуску. Такий впишеться в наш бюджет. Його було розроблено з використанням архітектури Ford Mondeo третього покоління. Через роки він все ще має доволі свіжий і цікавий вигляд. Показово, що це один із двох мінівенів, які коли-небудь вигравали титул у престижному опитуванні "Автомобіль року". S-Max отримав статуетку у 2007 році та залишався у виробництві протягом восьми років.
Салон гарантує комфорт для п'яти дорослих, включно з багажем. На крайній випадок у багажному відділенні є два складні сидіння. За таких умов пасажир переживе коротку подорож. Крім того, коли вони розкладаються, багажний відсік практично зникає. З двома рядами сидінь його об'єм до даху становить 855 літрів. Коли вони складені, об'єм багажника збільшується до вражаючих 2100 літрів.
Що стосується силових агрегатів, механіки одностайно рекомендують дві пропозиції. Чотирициліндровий 2.0 потужністю 145 к.с. від Ford є мінімальним для важкого S-Max. Він все ще походить від Mondeo другого покоління. Він безвідмовний, поки ви не вирішите встановити газову систему. Регулярної заміни оливи та приводу ГРМ достатньо, щоб підтримувати його в робочому стані.