Кросовери користуються високим попитом - уже не тільки як нові. Покупці часто шукають їх на вторинному ринку. Старі машини тепер доступні ширшій аудиторії і, завдяки своєму молодому віку, ще не втратили своєї привабливості. Багато хто вирішує пригнати авто з Норвегії в Україну. Тому обираючи кросовери до 10000 доларів, ви точно зможете підібрати підходящий варіант.
Кросовери В-сегмента - це, як правило, швидше міські автомобілі, і повний привід у багатьох випадках виявився непотрібним доповненням. Користувачі ним не користувалися. Він може стати в пригоді не тільки взимку, а й у горах - деякі моделі навіть дозволяють заїжджати в не надто складну місцевість.
Топ кросоверів до 10000 доларів
Citroen C4 Cactus I
Кросовери до 10000 відкриває Citroen C4 Cactus I. Цей компактний кросовер одразу ж привертає увагу своїми гармонійними пропорціями: присадкуватий і широкий кузов візуально робить його стійким і динамічним, а також забезпечує просторий салон. Характерною рисою екстер'єру стають численні пластикові накладки, які не тільки підкреслюють його позашляховий характер, а й захищають кузов від пошкоджень. Найвиразнішими з них є гнучкі панелі Airbump на дверях, бамперах і люку, які не тільки естетично доповнюють дизайн, а й роблять експлуатацію більш практичною.
Лінійка бензинових двигунів представлена сучасними трициліндровими агрегатами PureTech. Базові модифікації PureTech 75 і PureTech 82 без наддуву і з непрямим уприскуванням палива, окрім економії та екологічності, мають ще й одну приємну особливість - можливість роботи на газі. Найпотужніший варіант PureTech 110 оснащений турбонаддувом і прямим уприскуванням, що забезпечує йому чудову динаміку і кращу тягу на низьких обертах.
Альтернативою бензиновим двигунам слугує 4-циліндровий турбодизель 1.6 HDi, який вирізняється вишуканою роботою, економічністю та динамічністю. Він чудово підходить для тих, хто цінує комфорт і запас потужності.
Варто зазначити, що дорестайлінгові версії C3 Aircross не комплектувалися 6-ступінчастими механічними коробками передач. Натомість пропонувалися лише 5-ступінчасті механічні або автоматичні трансмісії, які не рекомендується обирати через невисоку довговічність. Тому при виборі вживаного авто краще звернути увагу на рестайлінгові моделі, де 6-ступінчаста МКПП значно покращує динаміку та економічність.
На вторинному ринку попит на C3 Aircross значно перевищує пропозицію, що свідчить про його популярність та надійність. Переважають бензинові версії з невисокою потужністю, які є оптимальними для їзди в місті. Приємно, що більшість пропонованих на продаж автівок мають хороше або дуже хороше оснащення, що робить їх ще більш привабливими для покупців.
Dacia Sandero II Stepway
Хай Stepway це просто оновлений Sandero з трохи іншим дизайном. Попри свою бюджетну сутність, він має стильний вигляд і на 100% відповідає потребам сім'ї з 3-4 осіб, яка шукає практичний автомобіль для щоденного використання в місті.
Лінійка двигунів пропонує кілька варіантів на будь-який смак. Базовим є 3-циліндровий атмосферний 1.0 SCe потужністю 73 к.с., який може бути оснащений заводською системою ГБО. Більш потужним вибором стане 3-циліндровий турбований двигун 0.9 TCe на 90 к.с. Для поціновувачів дизельних двигунів доступний 4-циліндровий 1.5 dCi з кількома варіантами потужності.
Усі двигуни мають схожу довговічність, тому остаточний вибір залежить від особистих уподобань щодо потужності, динаміки та економічності.
Mini Countryman I
Mini Countryman кидає виклик стереотипам, пропонуючи ексклюзивний дизайн, але за це доведеться платити. Цей кросовер тісний, дорогий у купівлі та експлуатації.
Візуально і технічно він нагадує культовий Mini, але має потужніші версії з повним приводом. Доступні 5-дверний варіант і 3-дверний Paceman, який дорожчий через ексклюзивність.
Бензинові моделі початкового рівня мають проблеми з ланцюгом ГРМ, а турбовані - з нагаром. Турбодизель 1.6 схильний до витоку оливи, а 2.0 дизель і бензиновий 1.6 - до проблем із ланцюгом ГРМ.
Відновлення Mini Countryman після аварії ускладнене через велику кількість деталей, які часто губляться або пошкоджуються.
З огляду на нішеву модель, високу вартість обслуговування і складність перепродажу, ретельно зважте всі плюси і мінуси перед покупкою Mini Countryman.
Mitsubishi ASX
Незважаючи на компактні розміри, ASX може похвалитися просторим салоном, адже його колісна база ідентична Outlander. Додатковий простір дарує кузов "коробчатої" форми. Ще однією перевагою є місткий багажник правильної форми, обладнаний подвійною підлогою для нівелювання порога завантаження.
Найкращим вибором для ASX вважається бензиновий двигун 1.6 MPI. Так, він не вирізняється високою потужністю і працює в парі з 5-ступінчастою МКПП, але ця комбінація зарекомендувала себе як надзвичайно надійна.
Дизельний 1.8 DID, розроблений Mitsubishi, демонструє хорошу продуктивність, але може виявитися дорогим у ремонті. Більш вигідною альтернативою буде 1.6 DID, запозичений у Peugeot. Варіанти на зрідженому газі краще обійти стороною через проблеми з сідлами клапанів.
Що стосується ринку запчастин, ситуація неоднозначна. ASO пропонує оригінальні запчастини за високими цінами, але з'являються і доступні аналоги.
Nissan Juke I
Цей авангардний автомобіль, подібно Mini, поєднує в собі стильний дизайн з надійністю, властивою Qashqai. Він не найпросторіший у своєму класі, але чудово підходить як друга машина в сім'ї.
Рекомендуємо базову 1.6-літрову версію без турбонаддуву. 1.2 DIG-T з турбонаддувом гнучкіший та економічніший, але має проблеми з надмірним споживанням оливи, як і його 1.6-літровий аналог, який до того ж може страждати від заїдання піддону.
Незважаючи на високу ціну, запчастини до цього автомобіля залишаються доступними.
На ринку переважають імпортні передньопривідні бензинові моделі з хорошим оснащенням. На жаль, чимало з них було відновлено після ДТП, іноді й після серйозних аварій.
Opel Mokka I
Mokka вирізняється високим та вузьким кузовом, що робить посадку в салон зручною, але може трохи обмежувати простір для трьох пасажирів позаду. Це прекрасний позашляховик до 10000 доларів, де передні сидіння, особливо ергономічні з розширеним діапазоном регулювання та сертифікатом AGR від німецького ортопедичного інституту, одні з найкращих у класі.
Базовий бензиновий двигун 1.6 16V підходить для повсякденної їзди, але рекомендується звернути увагу на 1.4 Turbo з відмінною репутацією. Він гнучкий, економічний і може бути оснащений газовою установкою завдяки непрямому впорскуванню палива.
На ринку багато дизельних варіантів. Найпоширеніший 1.7 CDTI - вдалий і довговічний, але має недоліки: відчутний турболаг і не дуже довговічні підшипники в коробці передач M32. Ще одна проблема - сажовий фільтр, який швидко засмічується при їзді в місті. Новіші 1.6 CDTI трохи виходять за рамки бюджету в 40 тис. фунтів.
Mokka має великий попит на ринку вживаних автомобілів, що призводить до несуттєвого зниження ціни. Відносно висока початкова вартість компенсується низькою ціною запчастин і не надто високими експлуатаційними витратами. Серйозні поломки трапляються рідко. Найчастіше скаржаться на електроніку або систему DPF.
Переважають передньопривідні Mokka, але доступні й повнопривідні версії. Задній привід підключається за допомогою надійного багатодискового зчеплення, а весь процес контролюється електронікою.
Peugeot 2008 I
Peugeot 2008, хоч і подібний до міського 208, не поступається йому в практичності. Багажник, не будучи рекордним, все ж просторий, а зі складеними сидіннями дає змогу перевозити довгі предмети. Дизайн не вражає уяву, але керованість напрочуд хороша: машина не крениться в поворотах і тримається дороги під час тривалих подорожей.
Дизельні версії заслуговують на особливу увагу. Вони тихі, мають значний ресурс і широкий спектр запчастин.
З бензиновими агрегатами ситуація складніша. Базова модель 1.6 VTi часто страждає від передчасного зносу ланцюга ГРМ і натягувача. Тому рекомендується звернути увагу на трициліндрові двигуни 1.2 VTi PureTech. Вони добре звукоізольовані, приємні в роботі, мало димлять і мають пристойну потужність (за винятком, можливо, 82-сильної версії без турбіни).