На відміну від зовнішніх витоків, які часто бувають легкими для діагностики, визначити потрапляння антифризу в двигун може бути складніше. Однак існують певні ознаки-попередження, які допоможуть вам зрозуміти, що час звернутися до механіка. Озброївшись знаннями, ви зможете запобігти катастрофічному виходу з ладу двигуна та зберегти собі час і кошти. Тому в цій статті ми розглянемо, як визначити, що антифриз йде в двигун.
Як визначити що антифриз йде в двигун: діагностика
Якщо ви підозрюєте, що він потрапляє в двигун вашого автомобіля, важливо якомога швидше звернутися до кваліфікованого автомеханіка.
Спеціаліст з діагностики проведе низку тестів, щоб підтвердити або спростувати ваші підозри. До цих тестів можуть належати:
- Візуальний огляд: Механік огляне ваш автомобіль на наявність ознак витоку, таких як калюжі під автомобілем, тріщини в шлангах або пошкодження ГБЦ.
- Перевірка рівня охолоджувальної рідини: Механік перевірить рівень охолоджувальної рідини в бачку і поспостерігає за його змінами протягом певного періоду часу.
- Тестування тиску в системі охолодження: Цей тест використовується для перевірки герметичності системи охолодження та виявлення будь-яких витоків.
- Аналіз вихлопних газів: Якщо він потрапляє в камери згоряння, його буде видно у вихлопних газах. Механік може провести аналіз вихлопних газів, щоб перевірити наявність антифризу.
- Ендоскопія: У деяких випадках може знадобитися ендоскопія для візуального огляду внутрішньої частини двигуна на наявність пошкоджень або тріщин.
Наслідки потрапляння антифризу в двигун
Антифриз може спричинити корозію деталей, що призведе до їхнього зносу і поломки. Як уже згадувалося, потрапляння в двигун погіршує його здатність охолоджуватися. Це може призвести до перегріву, який може спричинити серйозні пошкодження мотора, а в деяких випадках навіть його повний вихід з ладу. Витік рідини може призвести до зниження рівня охолоджувальної рідини, що може призвести до перегріву двигуна під час їзди. Це може створити небезпечну ситуацію на дорозі, адже перегрів може призвести до втрати потужності або навіть раптової зупинки мотора.