Кожен автовласник хоча б раз стикався з ситуацією, коли машина заводиться і глохне через кілька секунд. Це неприємне явище може мати цілу низку причин, від банальної нестачі бензину в баку до серйозних несправностей у системі живлення або запалювання. Тому, перш ніж впадати в паніку і викликати евакуатор, давайте розберемося, чому глохне машина.
Причини, чому машина заводиться і глохне
Брак палива
Для роботи вашому автомобілю необхідне паливо. Покажчик рівня палива повинен попереджати про низький рівень палива, але бувають випадки, коли покажчик несправний. У цьому випадку ви можете припустити, що паливо є, а його немає. У дуже холодну погоду паливна система може замерзнути, а отже, паливо не потрапить туди, куди потрібно.
В інших випадках машина може заглухнути через негерметичність паливного насоса. Для підтримки автомобіля в робочому стані блоку згоряння потрібна певна кількість палива. Витік палива означає, що в камеру згоряння надходить недостатня кількість палива. Їзда з негерметичним паливним насосом вкрай небезпечна.
Сигналізація
Сигналізації можуть бути як простими, так і складними. Деякі системи сигналізації відключають живлення двигуна і не дають змоги керувати автомобілем, якщо в нього проникли сторонні особи. Може знадобитися зняти і відключити систему сигналізації. Деякі системи сигналізації постачаються з інструкціями, які допоможуть вам дізнатися, як скинути налаштування системи сигналізації.
Забруднений паливний фільтр
Якщо автомобіль глохне під час увімкнення запалювання, проблема може полягати в засміченому паливному фільтрі. Проблема несерйозна, і для очищення системи паливного фільтра можна використовувати очищувач карбюратора. Спочатку від'єднайте патрубок повітряного фільтра і, коли система запалювання повернеться в робоче положення, розпиліть трохи очищувача карбюратора через корпус дросельної заслінки.
Якщо це не допомогло, замініть паливний фільтр і перевірте паливний насос, регулятор тиску палива і паливний бак.
Несправні свічки запалювання
Двигун внутрішнього згоряння працює за рахунок займання паливно-повітряної суміші. Іскра для цього займання забезпечується свічками запалювання. Поршні рухаються вгору і вниз, що призводить до руху колінчастого вала і колісних осей. Якщо свічки запалювання несправні, відбувається збій запалювання, і автомобіль перестає рухатися. Несправний датчик розподільного вала, колінчастого вала, розподільного вала або ЕБУ також може вплинути на безперебійну роботу свічок запалювання.
Проблеми з генератором змінного струму
Для забезпечення руху авто використовуються акумулятор і генератор змінного струму. Ці два компоненти живлять більшість електричних компонентів. Акумулятор необхідний для живлення стартера, який приводить у дію двигун. Потім за справу береться генератор змінного струму і підтримує автомобіль у робочому стані. Якщо генератор не працює, автомобіль може зупинитися.
Блок керування двигуном (ЕБУ)
Блок керування двигуном (ECU) - це комп'ютерна система, яка керує різними функціями двигуна, включно з системою впорскування палива. Оскільки для руху необхідне паливо, будь-який збій у роботі ЕБУ призведе до того, що автомобіль заглохне після запуску. ЕБУ керує компонентами двигуна за допомогою низки датчиків. Згодом датчики виходять з ладу і передають в ЕБУ помилкову інформацію. Якщо це сталося, необхідно відвезти машину в автосервіс.
Паливний інжектор
Тісно пов'язаний з ЕБУ датчик уприскування палива. Паливо впорскується під високим тиском у камеру згоряння. До системи впорскування палива під'єднано датчик, який безперервно передає інформацію в ЕБУ. ЕБУ регулює тиск палива залежно від інформації, що надходить від датчика. Якщо датчик виходить з ладу, двигун автомобіля відмовляє після запуску.
Несправний замок запалювання
Якщо несправний замок запалювання, ви можете нормально завести авто, але через кілька кілометрів він повністю зупиниться. Перед тим як машина зупиниться, ви помітите втрату потужності. Якщо несправний вимикач запалювання, перевірте контакти вимикача на предмет зносу. Ваш механік може допомогти вам у цьому.
Інші місця, які необхідно перевірити - це корпуси дросельних заслінок. Після багаторазового використання корпус дросельної заслінки починає виходити з ладу через нагар. Для видалення нагару можна використовувати очищувач карбюратора.
Якщо виникли проблеми із запалюванням, відкрийте двигун і перевірте кожну свічку запалювання. Ви шукаєте іскровий зазор. Хороша свічка запалювання матиме сіруватий колір. Якщо свічки мокрі, це означає, що в камеру згоряння потрапляє надто багато палива, і це заважає займання.
Також слід перевірити роботу системи примусової циркуляції повітря в камері згоряння. Ця система необхідна для регулювання продування газів із двигуна у впускний колектор. Якщо клапан несправний, у впускний колектор надходитиме занадто багато повітря, що призведе до блокування автомобіля.